Klarna

Hoe kan ik met Klarna achteraf betalen?

Kan ik achteraf betalen met Klarna?

Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden. Voor meer informatie kan je kijken op: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/nl_be/invoice?credit_time=14

Wat is de betalingstermijn van mijn rekening bij Klarna?

Je krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen.

Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen via Klarna?

De handigste en eenvoudigste manier om je aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of op de website van Klarna https://www.klarna.com/nl

Wil je betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht. Als je de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld, kun je er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening. Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat je betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.

Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Klarna?

Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Bij deze check kijken we naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis bij ons, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.

Betaaloptie Klarna binnenkort ook mogelijk bij Adverteerweb.nl

X